کتاب چشم انداز مهاجرت به کانادا

195000 تومان

ممنون میشم در نظرسنجی ما شرکت کنید.

مؤسسات کاریابی انگلستان

مؤسسات کاریابی انگلستان

مؤسسات کاریابی انگلستان، ابزار مهمی برای مهاجران به این کشور هستند. از آنجا که شرایط کاری و حقوق دریافتی در انگلستان بسیار مناسب است و مهاجران بسیاری در این کشور زندگی می‌کنند، از جمله نقاطی است که از قدیم هدف مهاجرتی محبوبی برای ایرانی‌ها نیز بوده است. مطمئن‌ترین روش برای مهاجرت به انگلستان، دریافت ویزای کاری این کشور است. همین مسئله اهمیت قدم گذاشتن در مسیر صحیح کاریابی در انگلیس را مشخص می‌کند.

برای دریافت ویزای کاری انگلستان در وهله اول نیازمند ارتباط برقرار کردن با کارفرمایان انگلیسی و دریافت یک پیشنهاد شغلی مناسب با قرارداد قابل قبول هستید. بنابراین ابتدا باید به زبان انگلیسی مسلط شوید، رزومه خوبی از تجربیات کاری و مدارج تحصیلی خود آماده کنید و سپس از طریق مؤسسات کاریابی انگلستان برای یافتن شغل مناسب اقدام نمایید.

در این مقاله که اختصاص دارد به مؤسسات کاریابی مشهور در کشور انگلستان، با نحوه کار این مؤسسات آشنا می‌شوید و فهرستی از آژانس‌های استخدامی انگلیسی را در دست خواهید داشت.

برای کاریابی در انگلستان چه کنیم؟

برای یافتن شغل مناسب در انگلستان باید به بازار کاری این کشور اشراف داشته باشید. هر روزه خبرهای مهم مرتبط با کسب و کار را در انگلیس مرور کنید. رزومه خوبی بسازید و سپس با مؤسسات کاریابی در ارتباط باشید. داشتن یک رزومه کامل و جامع از ویژگی و خصوصیات حرفه‌ای خود به زبان انگلیسی اهمیت بسیاری دارد. نحوه نگارش رزومه و فرمت اختصاصی آن در انگلستان را در گوگل جست‌وجو کنید و از این راه یک رزومه استاندارد انگلیسی برای خودتان بنویسید.

اگر توانستید به وسیله پذیرش گرفتن در یکی از دانشگاه‌های انگلستان به این کشور وارد شوید، سعی کنید شبکه‌سازی خوبی از افراد مفید و حرفه‌ای داشته باشید. کارهای داوطلبانه و کارآموزی‌های بی‌حقوق را قبول کنید. بالا بردن تجربه در ابتدای کار به حقوق گرفتن، ارجحیت دارد.

در ادامه برای پیدا کردن کار در انگلستان باید بسیار پیگیر باشید. به صورت روزانه و حتی چندین بار در روز آگهی‌های سایت‌های کاریابی و مؤسسات استخدامی انگلستان را چک کنید. در این سایت‌ها ثبت نام کنید و با وارد کردن شرایط مورد تقاضای خود، موقعیت‌های مناسب از سوی سایت به شما ارجاع خواهد شد. علاوه بر این‌ها در شبکه‌های اجتماعی مدام پیگیر اخبار و آگهی‌های شهر محل اقامت‌تان در انگلیس باشید.

اگر در انگلستان زندگی می‌کنید از جست‌وجوی آفلاین کار نیز غافل نمانید و آگهی‌های محلی و روزنامه‌های چاپی را هم روزانه بررسی کنید.

بیشترین مشاغل مورد تقاضا در انگلستان

همیشه قبل از جست‌وجوی یک شغل در کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، ابتدا ببینید شغل مورد نظر در زمره نیازمندی‌های این کشور باشد. اگر رشته تحصیلی و تجربیات شغلی شما در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان باشد، شانس‌تان برای یافتن کار در این کشور بیشتر خواهد بود. البته در صورتی که شغل شما در این فهرست بود هم باید بدانید که بازار کار انگلستان بسیار رقابتی است. بنابراین می‌بایست تجربه و دانش خود را بالا ببرید.

برخی مشاغل مورد نیاز در انگلستان

  • مدیر منابع انسانی
  • معمار سازمانی
  • مدیر توسعه تجارت
  • مدیر عملیات
  • مدیر قرارداد
  • مدیر مالی
  • مهندس آ‌ی‌تی
  • مدیر تحویل

شرایط مؤسسات کاریابی در انگلستان

در انگلستان همه مشاغل می‌خواهند با بهترین آژانس‌های استخدامی کار کنند. تعداد مؤسسات کاریابی در بریتانیا در حال حاضر به رکورد بیش از27 هزار و 700 آژانس می‌رسد. این نشان‌دهنده افزایش سه برابری از سال 2012 است. بیشتر اوقات، مطمئن‌ترین حالت این است که با آژانسی همراه باشید که فهرست بزرگی از مشتریان و سال‌ها تجربه و شهرت عمومی داشته باشد. چراکه این آژانس‌ها به‌طور خستگی‌ناپذیری تلاش می‌کنند تا شهرت خود را در این صنعتِ به شدت رقابتی حفظ کنند.

رشد انفجاری صنعت کاریابی باعث شده است که بسیاری از آژانس‌های شبانه‌روزی که استخدام را به عنوان یک طرح سریع و پول‌ساز می‌بینند، ایجاد شوند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگ‌ترین و بهترین مؤسسات کاریابی در کشور انگلستان را به همراه راه‌های ارتباطی آنها گردآوری کرده‌ایم. آژانس‌های بزرگ زیادی وجود دارند که می‌توانند در این فهرست قرار بگیرند. ما این فهرست را برای سادگی، بر اساس گزارشی از آمار استخدام بین‌المللی انتخاب کرده‌ایم.

مؤسسات کاریابی انگلستان

گروه ونتوری

این گروه در معرفی متقاضیان شغلی باتجربه در بخش‌های تخصصی فناوری اطلاعات از جمله توسعه، امنیت سایبری، کلان‌داده و علم داده، و زیرساخت ابری فعال است. هر یک از اعضای تیم ونتوری به طور انحصاری در زیربخش خاصی از صنعت IT کار می‌کند. تقسیم کار به این روش به این معنی است که مشاوران این مؤسسه کاریابی از همه زوایای بازار کاری انگلستان در این حوزه آگاهی کامل دارند. این دانش همان چیزی است که مشاوران در آژانس‌های بزرگ استخدام عمومی نمی‌توانند ارائه دهند. مشتریان این مؤسسه کاریابی همچنین از خدمات ارزش افزوده مانند تجزیه و تحلیل حقوق و گزارش‌های روند بازار بهره‌مند می‌شوند. می‌توانید اینستاگرام یا لینکدین این شرکت را هم ببینید.

مؤسسه کاریابی آدکو

گروه Adecco پیشروترین مؤسسه کاریابی در انگلستان و جهان است. آن‌ها روزانه بیش از 700هزار نفر را با قرارداد دائم و موقت استخدام می‌کنند. با بیش از 33هزار کارمند در 60 کشور، هدف آنها تغییر دنیای کار است. کارکنان آن‌ها استعدادهای خود را به بیش از 100هزار مشتری در سراسر جهان ارائه می‌دهند. آن‌ها هم‌چنین با ارائه فناوری پیشرفته مورد نیاز برای موفقیت در اقتصاد جهانیِ دائما در حال تغییر، به کسب و کارها و به جویندگان شغل کمک می‌کنند. صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه نیز قابل استفاده است.

گروه ایمپلم

تیم‌های تخصصی ایمپلم با بهره‌گیری از دانش عمیق بازار کار در انگلستان و شبکه گسترده متقاضیان متخصص، خدمات استخدامی را برای نقش‌های دائمی و قراردادی ارائه می‌دهند. وسعت کسب و کار آنها چشمگیر است. آن‌ها به پزشکان، وکلا، حسابداران، متخصصان فناوری، پرستاران، معلمان، دانشمندان، کارمندان پذیرش، سرآشپزها و نگهبانان کمک می‌کنند تا شغل مناسبی بیابند. ایمپلم فرآیند استخدام را از ابتدا تا انتها برای مشتریان خود مدیریت می‌کند. می‌توانید اینستاگرام یا لینکدین این شرکت را هم ببینید.

مؤسسه کاریابی جست‌وجوی تخصصی رید

رید یک ارائه دهنده تخصصی راه حل‌های استخدامی دائم، قراردادی، موقت و برون‌سپاری و همچنین مشاوره فناوری اطلاعات و منابع انسانی است. تخصص جهانی رید با کمک به جویندگان کار و کارفرمایان از سال 1960، اروپا، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه را در بر می‌گیرد. رید دارای 350 دفتر در سراسر جهان است و خدماتی در سطح جهانی در بیش از 30 تخصص ارائه می‌دهد. چشم‌انداز آنها ارائه بهترین تجربه استخدامی در هر کجا، از طریق انرژی انسانی، تخصص بازار، فناوری و خدمات عالی است. این مؤسسه در شهرهای مختلف انگلستان دفاتر کاریابی دارد. می‌توانید رید را در فیس‌بوک هم دنبال کنید!

ایرسویفت

مؤسسه کاریابی ایرسویفت بیش از 35 سال سابقه دارد. این مؤسسه کاریابی راه‌حل‌های مرتبط با نیروی کار را برای صنایع انرژی، فرآیند و زیرساخت تغییر داده است. امروزه، تیم آن‌ها متشکل از بیش از 6هزار و 500 نفر از 70 کشور جهان است که برای حمایت از صدها شرکت ساختمانی و مهندسی، تامین‌کنندگان تجهیزات و مشاوران مهندسی کار می‌کنند. ایرسویفت سه مرکز شرکتی در هیوستون، منچستر و سنگاپور و بیش از 50 دفتر منطقه‌ای و در نتیجه، دسترسی جهانی بی‌نظیری دارد. صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه نیز قابل استفاده است.

مؤسسه کاریابی گروه بین‌المللی آنتال

پس از تأسیس گروه بین‌المللی آنتال در سال 1993، این مؤسسه کاریابی به سرعت در سراسر جهان رشد کرد و در تمام بازارهای کاری کلیدی، از جمله بازارهای مهم استراتژیک در حال توسعه مانند چین، هند و روسیه و در بازارهای کاری پیشرفته و پررقابتی مثل انگلستان و ایالات متحده هم حضور داشت. بخش‌های تخصصی کاریابی این مؤسسه شامل موارد زیر است:

  • خدمات کسب و کار
  • آی‌تی
  • ترابری
  • صنعتی و شیمیایی
  • مهندسی و ساخت و ساز
  • علوم زیستی
  • انرژی

می‌توانید صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه را نیز ببینید.

گروه اینترکوئست

مؤسسه کاریابی گروه اینترکوئست، کارکنان متخصص نخبه و برنده جوایز را برای کارفرمایان پیدا می‌کند. رویکرد هوشمند گروه اینترکوئست به کسب، مدیریت و بهینه‌سازی سرمایه انسانی، هر نوع سازمانی را قادر می‌سازد تا به چالش‌ها و فرصت‌های آینده به طور مؤثرتری پاسخ دهد. صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه نیز قابل استفاده است.

استاپ گپ

تمرکز استاپ گپ بر قرار دادن افراد بزرگ در نقش‌های خلاقانه و شگفت‌انگیز است. چه به دنبال شغل خاصی باشید یا فقط به دنبال ایجاد رابطه با یکی از بهترین آژانس‌های بازاریابی خلاق موجود در انگلستان باشید، استاپ گپ می‌تواند به شما کمک کند. می‌توانید صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه را نیز ببینید.

مؤسسه کاریابی گروه خدمات حرفه‌ای اوپوس

 مؤسسه کاریابی «گروه خدمات حرفه‌ای اوپوس» یا به اختصار Opus PSG، یک شرکت مادر است که راه حل‌های استخدامی را در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از این بخش‌ها شامل فناوری اطلاعات، انرژی، تجارت و مالی است. متقاضیان کاریابی که از طریق Opus در جست‌وجوی کار هستند، می‌دانند که بهترین نتایج ممکن را خواهند گرفت. صفحه‌ی فیس‌بوک و لینکدین این مؤسسه نیز قابل استفاده است.