کتاب چشم انداز مهاجرت به کانادا

195000 تومان

ممنون میشم در نظرسنجی ما شرکت کنید.

مشاغل مورد نیاز کانادا

مشاغل مورد نیاز کانادا

مشاغل مورد نیاز کانادا همیشه برای متقاضیان مهاجرت به این کشور مهم است. تعداد بالایی از ایرانیان به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اند و این کشور همچنان در صدر مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت ایرانی‌ها قرار دارد. مهاجرت به کانادا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکا آسان‌تر، منعطف‌تر و متنوع‌تر است. کانادا به دلیل مهاجرپذیری و انواع فرصت‌های تحصیلی و شغلی یک گزینه مناسب برای مهاجرت است.

شرایط عمومی مشاغل مورد نیاز کانادا

این کشور بزرگ با کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف مواجه است. اهمیت بالای سیاست‌های مهاجرتی از همین جهت است. بهترین و کم دردسرترین روشی که می‌تواند به شما برای مهاجرت به این کشور کمک کند، مهاجرت کاری است. کانادا در قالب برنامه اکسپرس انتری و از طریق اعلام لیست مشاغل مورد نیاز در بخش نیروی متخصص در صدد جذب مهاجران حرفه‌ای از سراسر دنیاست.

کمبود نیروی کار در کانادا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور، یک موهبت است. اما توجه داشته باشید که همه مشاغل به یک اندازه در سراسر کانادا مورد تقاضا نیستند. برای مهاجرت کاری به کانادا ابتدا به رده‌بندی ملی مشاغل کانادا سر بزنید! دلیل آن اهمیت وجود شغل شما در این لیست است. اگر حرفه شما در این لیست باشد، جزو نیازمندی‌های کاناداست و کار مهاجرت شما را به این کشور آسان‌تر می‌کند.

تعداد مشاغل مورد نیاز در کانادا در حال افزایش است. اما چشم‌انداز مشاغل پرطرفدار در کانادا ممکن است با آنچه که جویندگان کار قبل از همه‌گیری کرونا تجربه می‌کردند متفاوت باشد. صنایع با رشد عمده شامل بخش خدمات، فناوری و مراقبت‌های بهداشتی است. راه‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. از جمله برنامه‌های مجوز کار، نامزدی استانی، مهاجرت آتلانتیک و سایر برنامه‌های آزمایشی مهاجرتی و اقتصادی؛ موفقیت در اکثر این مسیرها به داشتن یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر برای افراد واجد شرایط بستگی دارد.

فهرست مشاغل مورد نیاز کانادا

مشاغل مورد نیاز کانادا

در ادامه چند شغل پرطرفدار کانادا را بررسی می‌کنیم.

توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار و برنامه‌نویس

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و برنامه‌نویسان به طور فزاینده‌ای در کانادا مورد تقاضا و محبوب هستند؛ افراد متخصص در این حرفه باید بتوانند کدهای رایانه‌ای را برای برنامه‌های نرم‌افزاری، برنامه‌های کاربردی پردازش داده، نرم‌افزارهای سطح سیستم عامل و نرم‌افزارهای ارتباطی بنویسند و اصلاح، یکپارچه‌سازی و آزمایش کنند.

فناوری می‌تواند یک کسب‌وکار را ایجاد کند یا شکست دهد. شرکت‌هایی که به طور یکپارچه به محیط‌های کاری از راه دور منتقل می‌شدند، اغلب بهتر عمل می‌کردند. به این موارد، نیاز روزافزون به داده‌ها و اتوماسیون برای رقابتی ماندن را هم اضافه کنید. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کسب و کارها به دنبال توسعه‌دهندگان ماهر هستند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در کانادا، میانگین دستمزد 40-55 دلار را در ساعت دریافت می‌کنند.

مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی

انتظار می‌رود در میان‌مدت، کانادا شاهد بیش از 19هزار شغل مدیر تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی باشد. افراد حرفه‌ای در این مشاغل می‌توانند فعالیت‌های موسسات و بخش‌های درگیر در تبلیغات تجاری، صنعتی و تجارت الکترونیک، بازاریابی و روابط عمومی را برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت، کنترل و ارزیابی کنند.

تقاضای رو به رشد در این بخش به دلایل مختلفی از جمله افزایش رقابت و نیاز به هوشمندانه‌ترین کار ممکن در کم کردن هزینه‌های بازاریابی رخ داده است. مدیران بازاریابی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از چشم‌انداز پیچیده‌تر بازاریابی آنلاین و آفلاین عبور کنند، که می‌تواند شامل روش‌های سنتی و هم‌چنین رسانه‌های اجتماعی، SEO، SEM، PPC و بازاریابی وب‌سایت باشد. مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی، میانگین دستمزد 50-60 دلار را در ساعت دریافت می‌کنند.

پرستاران

پرستاران ثبت نام یا رجیستر شده و پرستاران روان‌پزشکی می‌توانند مراقبت‌های پرستاری مستقیم را به بیماران ارائه دهند. انجام برنامه‌های آموزش بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای در مورد مسائل مربوط به عملکرد پرستاری نیز از وظایف آنها است. واکسیناسیون اجباری برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به ترک شغل تعدادی از پرستاران در مناطق مختلف کانادا انجامید. در حالی که موج عظیم و اخیر همه‌گیری، پزشکی را به یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا تبدیل کرده است. پرستاران ثبت نام یا رجیستر شده و پرستاران روان‌پزشکی، میانگین دستمزد 35-52 دلار را در ساعت دریافت می‌کنند.

رانندگان کامیون

دستیابی به مواد و کالاهای مصرفی همواره یک چالش بزرگ بوده است و بنابراین رانندگان در کانادا تقاضای زیادی دارند. چه اعتبار لازم برای کار با وسایل نقلیه بزرگ را داشته باشید و چه بتوانید با وسیله نقلیه برای تحویل کالاهای محلی اقدام کنید، به هر حال به احتمال زیاد می‌توانید یک موقعیت شغلی مناسب در کانادا به عنوان راننده پیدا کنید. رانندگان کامیون میانگین دستمزد 25-35 دلار را در ساعت دریافت می‌کنند.

حسابداران

تشریفات اداری در کانادا باعث شده است که بسیاری از افراد به حسابداران مراجعه کنند تا مطمئن شوند که امور مالی آنها به درستی مدیریت می‌شود. حسابداران میانگین دستمزد 35-45 دلار را در ساعت دریافت می‌کنند.


اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا و سرشار از منابع و پتانسیل‌های شغلی است. هر ساله دولت کانادا فهرستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می‌کند و بر طبق سیستم مهاجرتی معروف خود به نام اکسپرس انتری، تعداد زیادی مهاجر متخصص در مشاغل مورد نیاز خود جذب می‌کند. در حال حاضر کانادا یکی از پررونق‌ترین اقتصادهای دنیا را دارد و با ظرفیت بالای مهاجرپذیری خود یکی از شانس‌های شما برای مهاجرت است. برای تضمین یک مهاجرت موفق با وکلای مهاجرتی حرفه‌ای مشورت کنید!